torsdag den 17. september 2015


Opstart af dyrehold. 

D. 4 september 2015 var vi en tur i skoven og finde dyr. Her fangede jeg 5-6 bænkebiddere der skulle være starten af mit dyrehold. 


d. 5 september skulle jeg hente nogle blad og andet skovbund så jeg havde noget mine bænkbidder kunne flytte ind i. Dermed blev mit dyrehold udvidet så der nu var 10-15 bænkebidder.




Senere på dagen flyttede de ind i en kasse så de fik mere plads og jeg bedre kunne se og følge dem i deres midlertidigt beboelse. 



Da de skulle bo udenfor, da her er kølingere, og temperaturen er lavere. Skulle jeg bygge et skjul så de ikke fik vand i kassen og jeg skulle starte forfra med mit dyrehold. Samtidigt ville jeg gøre deres bo mørkere, og undgå for meget lys ned til dem. Jeg besluttede dermed at bygge et skjul ag en stol og sorte sække, dog skulle der være mulighed for luft så den ene side skulle være åben. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar